Friday

Sitter nu hemma med älsklingen, tittar på tv (hockey) och bloggar. Elias ligger och sussar en liten sväng.
Har nyss käkat Taco´s. MUMS! Nu är jag mätt och belåten ska ni veta.
Rasmus pratar på, fattar inte så mycket men men :) ÄLSKAR dig ändå <3

Jag mår lite bättre nu, det har löst sig med en del. Min älskade vän är äntligen tillbaka. Älskar dig<3
Känns sjukt skönt.

Jag skulle vilja säga GRATTIS till älskade Carina som fyller 40 år idag (ser ut att vara 25) Du är en av alla människor som stöttat mig, men ärligt talat så har du stöttat mig sjukt mycket. Jag är så himla tacksam av att jag fått lära känna dig, du är en sjukt bra vän. Jag finns här om du behöver. Jag vet att du finns här för mig. Tack tack tack kära vän. <3

Elias har börjat rikta in sig på ett nytt ordval. Han säger, MammaMamaMammaMama.. Det värmer en massa i mitt hjärta av att höra han säga de. Han säger ibland lite Papapapapa.. också ;)
Men antar att mamma is the shit.

Imorgon får vi besök av Matilda och hennes kille, kanske skulle ta att baka något då? Så man han annat än pepparkakor att bjuda på hehe.

Sancka om att det inte blir nå sammanhang alls i det här. Nej nu ska jag nog hitta på något att baka hehe. Hade så bra alla sötnosar. Jag ska ha en bra kväll iaf. Ska titta på Let´s dace sen, de är ju helt klart ett måste.

PUSS OCH KRAM/ PEACE-


I´m so sweet ;-)


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0